Wkrótce….

Wkrótce….

Pod naszym patronatem m.in. 

Pod naszym patronatem m.in. 

Książka w prezencie

Książka w prezencie

WSPÓŁPRACA

WSPÓŁPRACA

Inspirujące nie tylko dla PR-owców!

“Public Relations” Richarda Laermera i Michaela Prichinello to książka nie tylko dla wąskiej grupy specjalistów od wizerunku. Publikację powinni przeczytać wszyscy, którzy szukają nowych pomysłów na wzrost sprzedaży usług czy produktów. Napisana prostym językiem przez wybitnych fachowców trafi do każdego.

Autorzy nie przedstawiają nam wiedzy tajemnej, od której wara maluczkim. Ci dwaj wybitni specjaliści od PR-u dają szereg praktycznych wskazówek, jak wykorzystać media do upowszechnienia osoby lub produktu. Dostarczają też wielu znakomitych przykładów, ilustrujących przedstawiane tezy.

Osią tematyczną książki jest kategoria „szumu”, wywodzącego się z publicity. Jak robić dużo „szumu” wokół tego, co chcemy „sprzedać”? Jak umiejętnie wykorzystać media dla swoich celów ? Jak posłużyć się gwiazdą w strategii Public Relations, czy też jak odpowiednio ująć temat, aby media się nim zainteresowały? Odpowiedzi na te pytania czytelnik znajdzie w tej książce. Jednak autorzy na tym nie poprzestają: z lektury można dowiedzieć się, co zrobić, aby utrzymać zainteresowanie mediów oraz jak nawiązywać i utrzymywać dobre relacje z dziennikarzami.

To inspirująca książka, która wciąga. A to nieczęste w przypadku pozycji poświęconych PR.

 /Wolf/

Richard Laermer i Michael Prichinello, Public Relations, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2004.

Leave a Reply

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>