Życie jest pracą, a praca jest częścią życia – dzięki tej książce dowiesz się, jak połączyć oba obszary, by mieć wszystko pod kontrolą!
Życie i praca
David Allen
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2012
Utrata kontroli to naturalna cena, jaką płacimy za swoją kreatywność i produktywność. Cała sztuka polega na tym, by jak najszybciej wrócić na właściwy tor. Pomoże nam w tym metoda GTD opracowana przez Davida Allena. Dzięki niej na nowo uporządkujemy wszystkie obszary swojego życia i przejmiemy nad nimi kontrolę. Zniknie wówczas dylemat równowagi między pracą a życiem osobistym. By odzyskać kontrolę, musimy tylko mieć sprawdzone narzędzia – a takich właśnie dostarcza ta książka!
David Allen – amerykański specjalista do spraw osobistej i zawodowej produktywności, twórca metody zarządzania czasem Getting Things Done (GTD). Jest założycielem David Allen Company, firmy specjalizującej się w zarządzaniu czasem, zwiększaniu produktywności i szkoleniu kadry zarządzającej różnego szczebla. Plasuje się w pierwszej piątce najlepszych coachów w Stanach Zjednoczonych według listy „Forbes”. Jego książki znajdują się na szczytach list bestsellerów i zostały przetłumaczone na 28 języków.
Leave a Reply